Cum să creezi un Brand book

Stiai că brandingul realizat într-un mod consecvent și coordonat produce cu peste 20% mai mult venit anual?
In mod surprinzător, în ciuda avantajelor evidente, doar una din patru companii urmează o strategie de branding, ce să se regăseasca într-un Brand book pe care să-l aplice în mod consecvent.
De fapt, 60% dintre aceste companii afirmă că materialele pe care le creează nu sunt întotdeauna conforme cu liniile directoare ale brandului.
Deținerea și aplicarea liniilor directoare ale unu Brand book ajută companiile sa obțină consecvența necesară pentru constientizarea mărcii, recunoasterea și în cele din urmă loialitatea clienților.

Un Brand book sau un ghid de marcă este un document care stabilește linii directoare specifice pentru perpetuarea identității mărcii în toate comunicările externe și interne.

Acesta se concentrează cel mai frecvent pe:

De ce ar trebui companiile să-și creeze și să urmeze un Brand book?

Cel mai mare avantaj al deținerii unui brand book este acela că oferă consecvență și coordonare a acțiunilor de marketing pe care le desfașoara afacerea ta.
Coerența în mesaje și prezentarea vizuală stabilește tonul, personalitatea și identitatea companiei tale. Aceasta, pe o perioadă mai lungă de timp, stimulează încrederea și loialitatea față de publicul țintă. Un design prea variat poate fi confuz și inconsistent, poate duce la ,,diluarea” identității brandului tău.

Pe lângă prezentarea unei imagini de brand uniforme publicului țintă, un brand book poate contribui la stabilirea și promovarea unei culturi și a unei identități corporative unice, rezultând o loializare a angajaților. 

Vrei să te ajutăm să-ți creezi propriul tău brand book?

error: Content is protected !!